Anunci de Conferència / Anuncio de Conferencia: Sergio Talens – Breve historia de Linux y el movimiento del Software Libre Martes 23/11-11:00

El pròxim 23 de novembre (dimarts) a les 11:00 en l’aula 0.2 de l’edifici 1H de l’ESTINF, Sergio Talens impartirà una xerrada titulada «Breu història de Linux i el moviment del Programari Lliure» com conferència convidada dintre de l’assignatura d’Història de la informàtica.

En aquesta xerrada es parlarà de:

• Història del moviment del Programari Lliure.
• Les llicències de Programari.
• Evolució dels S. O. Unix.
• Les distribucions de Linux.
• El Codi Obert en el món empresarial.
• El Programari Lliure en l’administració.

Sergio Talens Oliag és Director de l’Àrea de Sistemes, Seguretat i Programari Lliure de l’Institut Tecnològic d’Informàtica (ITI). Ha sigut professor associat en la Universitat Politècnica de València i la Universitat de València.

**************
El próximo 23 de noviembre (martes) a las 11:00 en el aula 0.2 del edificio 1H de la ESTINF, Sergio Talens impartirá una charla titulada «Breve historia de Linux y el movimiento del Software Libre» como conferencia invitada dentro de la asignatura de Historia de la informática.

En esta charla se hablará de:

• Historia del movimiento del Software Libre.
• Las licencias de Software.
• Evolución de los S. O. Unix.
• Las distribuciones de Linux.
• El Código Abierto en el mundo empresarial.
• El Software Libre en la administración.

Sergio Talens Oliag es Director del Área de Sistemas, Seguridad y Software Libre del Instituto Tecnológico de Informática (ITI). Ha sido profesor asociado en la Universidad Politécnica de Valencia y la Universidad de Valencia.