La Jornada anual de la Cátedra Telefónica habla de presente y futuro del audiovisual valenciano

El próximo 19 de Octubre a las 12h. en el Salón de Actos de la E.T.S. Ingenieros de Telecomunicación de la Universitat Politècnica de València  (Edificio 4D) se celebra la Jornada Anual de la Cátedra Telefónica de la UPV.

Este año la invitada especial es la periodista Empar Marco, Directora General de la Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació, los nuevos medios públicos autonómicos; con quien se debatirá sobre los retos técnicos de poner en marcha los diferentes soportes.

Se prevé repasar las principales actividades realizadas por la Cátedra y finalmente, después de un turno de debate, habrá un aperitivo.

El acto será presidido por el Rector de la Universitat Politécnica de València, Francisco Mora Más y por José Manuel Plaza Sanz, Director Territorial de Grandes Empresas y Administraciones Públicas de Telefónica, también intervendrá el director de TelecomVLC, Alberto González Salvador.

La asistencia es gratuita.

Os esperamos

Agenda Jornadas Cátedra Telefónica 2017 – 19 Octubre 2017

Salón de Actos E.T.S. Ingenieros de Telecomunicación Universitat Politècnica de València  (Edificio 4D)

12:15h  Bienvenida y Presentación de la Jornada

• FRANCISCO MORA MAS, Sr. Rector Magfco. Universidad Politécnica de Valencia.
  • JOSÉ MANUEL PLAZA SANZ, Director Territorial Grandes Empresas y Administraciones Públicas de Telefónica.

12:20h   Informe Anual

• ALBERTO GONZÁLEZ SALVADOR, Director Escuela de Ingenieros de Telecomunicación, Director Cátedra Telefónica UPV

12:45h   El futur i el present del sector audiovisual valencià

• Dª. EMPAR MARCO,  Directora General de la Corporación Valenciana de Medios de Comunicación

13:15h  Coloquio

13:25h  Clausura de la Jornada

• ALBERTO GONZÁLEZ SALVADOR, Director de la E.T.S.I. Telecomunicación y Director de la Cátedra Telefónica

13:30h  Aperitivo

Sobre la ponente:

Empar Marco Estellés és llicenciada en Filologia Hispànica per la Universitat de València.
Des del mes de març és directora general de la Societat Anònima de Mitjans de Comunicació, càrrec al qual va accedir després d’un concurs públic. Des d’aquell moment treballa per a retornar als valencians el servei públic de comunicació des del Centre de Producció de Programes de l’edifici de Burjassot.

Anteriorment era la delegada de TV3 al País València. Des del 2003 ha hagut d’explicar des d’incendis, nevades o inundacions a casos de corrupció, falles i festes, canvis de govern… o el tancament, per exemple, dels repetidors que permetien la recepció dels senyals de TV3 o Catalunya Ràdio al País Valencià. Va viure i narrar en primera persona el tancament de Canal 9 des de dins les instal·lacions de Burjassot.

D’altra banda, Marco ha sigut corresponsal dels diaris Avui i La Vanguardia i de Catalunya Ràdio. Va treballar des dels seus inicis en Canal 9 Ràdio, primer com a lingüista i més tard com a redactora. A més, en va ser una de les autores del primer llibre d’estil.

També ha col·laborat en diverses publicacions com ara la revista Mètode de divulgació científica de la Universitat de València, la revista El Temps i, el diari El País, entre d’altres publicacions.

Abans de dedicar-se al periodisme va treballar en la Diputació de València i al Servei de la Dona i el Servei de Patrimoni de la Conselleria d’Educació i Cultura.