Fog Computing project

FogGuru València: Fog Computing per a una gestió de l’aigua més eficient i cooperar amb La Marina de València

[Dimarts 29 de setembre, 10:00h]

Dins del projecte FogGuru que desenvolupa a València, Las Naves organitza un esdeveniment online i en anglés en el qual es presentaran els resultats de la primera part. del projecte. Durant ella 4 investigadors internacionals han estat aplicant el Fog Computing, en col·laboració amb EMIVASA i el Cicle Integral de l’Aigua, per a aconseguir disminuir les fugides d’aigua i aconseguir una gestió més eficient d’aquesta.

També es donarà a conéixer en què consistirà la segona part del projecte: Un FabLab d’IoT (Internet de las Coses) que desenvoluparan altres 4 investigadors i es demostrarà en La Marina de València. S’instal·laran sensors per a mesurar paràmetres ambientals en edificis o zones obertes i en el port; i  a través d’un hackathon es desenvoluparan aplicacions senzilles que utilitzen la informació d’aquests paràmetres (corrents i fluxos de l’aigua de la mar en La Marina, qualitat de l’aigua, direcció i velocitat del vent, moviments de les persones, trànsit, partícules en l’aire, etc.).

SEGUEIX LA PRESENTACIÓ EN DIRECTE