Tuenti Challenge 4

Tuenti-logo

Tuenti Challenge, que enguany celebra la quarta edició, es dirigeix principalment a alumnat i personal titulat en Enginyeria Informàtica i, també, a estudiants de qualsevol carrera de la UPV que incloga estudis de programació.

La competició, que consta de dues fases, comença el 29 d’abril del 2014. En la primera fase, fins al 5 de maig, els participants accedeixen a una sèrie de problemes que han de solucionar en el llenguatge de programació que decidisquen.

Els 50 millors concursants s’emportaran un lot de regals, i 10 d’ells passaran a la segona fase, en la qual podran visitar les oficines de Tuenti, el 23 de maig, i assistir a sessions de treball amb els seus enginyers, a més d’optar a diversos premis. Tuenti ha indicat que les persones guanyadores tindran l’oportunitat d’aconseguir una ocupació en l’empresa tecnològica.

Apunta’t ja! I recorda visitar la pàgina oficial en Tuenti per a mantenir-te al dia de tots els detalls de la quarta edició del Tuenti Challenge.